Selectarea prestatorului de servicii la instruirea administratorilor (membrii comisiei de cenzori) ai Asociațiilor de Economii şi Împrumut privind exercitarea controlul intern al activităţii asociaţiei

Număr 25/16/PRRECI
Categorie RFS
Data lansării 25 apr 2016 10:00
Data de încheiere 18 mai 2016 10:00
SARCINI ŞI RESPONSABILITĂȚI:
În cadrul acestei activităţi de instruire UCIP-IFAD va acoperi costurile de arendă a sălii de instruire,
deservirea evenimentului şi costurile asociate angajării companiei de prestări servicii care va fi
responsabil de:
 Elaborarea programului detaliat de instruire cu indicarea numărului de ore pentru fiecare
subiect, a materialelor de instruire (prezentare PowerPoint, exerciţii practice, alte);
 Organizarea prezenţei participanţilor la sesiunile de instruire;
 Prezentarea materialelor în cadrul sesiunilor de instruire (multiplicarea materialelor şi
distribuirea a cîte o copie fiecărui participant);
 Arenda sălii și asigurarea cu echipamentul necesar procesului de instruire (ecran, proiector,
flipchart, etc);

CERINŢE PRIVIND EXPERIENȚA ȘI CALIFICAREA:
 Experienţa companiei (în ani) în organizarea seminarelor de instruire (se prezintă datele pe
ultimii 3 ani conform anexei 1);
 Experienţa companiei (în ani) în organizarea seminarelor de instruire similare (în baza datelor
din anexa 1).
• Personal cu experienţă (în ani) de lucru in condiții de producere sau educație în subiectele
descrise în acești termeni de referință (conform anexei 2);
• Capacități de organizare și petrecere a cursurilor de instruire (anexa 3)
3
• Minimum un colaborator cu cunoaşterea bună a limbii engleze, pentru pregătirea, la solicitarea IFAD, a rapoartelor şi în limba engleză.
CONȚINUTUL OFERTEI:
Companiile interesate sunt invitate să prezinte documentele ce ar confirma nivelul său de calificare, inclusiv: oferta tehnică şi oferta financiară, care vor fi prezentate după cum este stipulat in conditiile de prezentare a ofertelor. Companiile care nu vor respecta aceste condiţii NU vor fi admise la concurs. Oferta tehnica va include:
1. Date generale despre companie – va fi prezentată informaţia despre experienţa companiei şi serviciile relevante efectuate, cu referire la tipul serviciilor solicitate;
2. Programul detaliat al instruirii separat pentru fiecare temă (cu specificarea duratei în ore pentru fiecare sub-temă şi numele expertului);
3. Componenţa echipei care va presta serviciile de consultanţă, cu anexarea obligatorie a CV-urilor colaboratorilor principali care vor fi antrenaţi în activităţile sus-menţionate;
4. Forma Anexa 1,2,3 prezentată aici, completată conform cerinţelor, semnată şi ştampilată.
Oferta financiară (atenție se prezintă în plic separat sigilat)va include:
1. Elaborarea materialelor de instruire (costuri constante), se va indica denumirea fiecărui material, numărul de pagini şi costul per fiecare;
2. Arenda sălii de instruire (per zi);
3. Remunerarea experţilor (per o oră academică);
4. Costul pentru una pauza de cafea şi un prînz;
5. Comunicare şi organizarea prezenţei participanţilor;
6. Multiplicarea materialelor de instruire, cu indicarea numărului de pagini pentru un participant;
7. Consumabile pentru un participant, se va specifica consumabilele, cantitatea şi preţul
*Companiile ce nu vor satisface toate cerințele indicate mai sus vor fi eliminate din concurs.

Pentru mai multe detalii Vă rugăm să vedeți:

Termeni de referință

Anexe

CONDIȚIILE DE PREZENTARE A PACHETULUI DE DOCUMENTE:
 Pachetul de documente va include Oferta Tehnica (original și copie) şi Oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate (total 4 plicuri) şi toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat. Pe toate plicurile (4+1) va fi indicată denumirea ofertantului, persoana și telefonul de contact, adresa de e-mail și denumirea concursului la care se aplică.
 Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303, pînă la data de 18 mai 2016 , ora 10:00.
 Ofertele incomplete și cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.
INFORMAȚII ADIȚIONALE:
 UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate
 Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md