Selectarea prestatorului de servicii pentru organizarea și petrecerea seminarelor post-finanțare a beneficiarilor programelor IFAD

Număr 01/17/PRRECI
Categorie RFS
Data lansării 02 ian 2017 10:00
Data de încheiere 30 ian 2017 10:00

DESCRIEREA ACTIVITĂȚII, JUSTIFICARE
Obiectivul principal al acestei activități este consolidarea cunoștințelor și dezvoltarea capacităților micro-antreprenorilor în domeniile specifice activității afacerilor desfășurate și finanțate în cadrul programelor IFAD.
Pentru atingerea acestui obiectiv s-a planificat organizarea seminarelor și contractarea de experți în domeniile în care micro-antreprenorii își desfășoară activitatea și pentru care au solicitat finanțare. Instruirea are drept scop acordarea de recomandări, sfaturi practice și soluții inovative în producerea, prelucrarea și păstrarea produselor agricole.
Preponderent, în cadrul Programelor IFAD, micro-antreprenorii solicită finanțare pentru producerea agricolă în următoarele domenii de activitate: ferme zootehnice, legumicultura, pomicultura și producerea culturilor de câmp.

ARANJAMENTE
Seminarele de instruire a micro-antreprenorilor – membri ai AEÎ vor fi organizate sub formă de workshop-uri interactive, combinate cu intervenții de cursuri teoretice, ceea ce va oferi micro-antreprenorilor oportunitatea de a face schimb de bune practici și experiență, de a cunoaște tendințele în domeniul agriculturii și tehnicile de eficientizare a domeniilor de producere agricolă. Seminarele vor fi însoțite de spoturi video, prezentări grafice și exemple concrete de modele și afaceri de succes.
Instruirea va fi organizată cu o durată de 8 ore academice (1zi), în perioada februarie-noiembrie 2017.
În baza datelor de evidență a locului desfășurării afacerilor finanțate, seminarele vor fi organizate regional după cum urmează:
1) Modulul 1 – 2 seminare în regiunea Nord (estimativ raioanele Dondușeni și Glodeni).
2) Modulul 2 – 1 seminar în regiunea Centru (estimativ raionul Ialoveni)
3) Modulul 3 – 1 seminar în regiunea Nord (estimativ raionul Briceni)
4) Modulul 4 – 2 seminare în regiunea Nord (estimativ raionul Briceni)
Organizarea seminarelor va fi coordonată cu UCIP-IFAD și AEÎ, prin interemediul cărora micro-antreprenorii au fost finanțati din resursele financiare ale Programelor IFAD.
Se estimează că în cadrul acestei activități vor fi organizate 6 seminare, a câte 25 persoane în grup, și vor fi instruiți un număr total de aproximativ de 150 membri ai AEÎ – beneficiari ai Programelor IFAD.

SARCINI ŞI RESPONSABILITĂȚI:
În cadrul acestor activităţi de instruire, prestatorul de servicii va asigura logistica activităților și angajarea experților pentru instruirea micro-antreprenorilor (membri ai AEÎ) beneficiari ai Programelor IFAD, iar UCIP-IFAD va acoperi costurile asociate angajării companiei de prestări servicii care va fi responsabilă de:
1. Asigurarea/contractarea experților pe domenii, conform modulelor de instruire;
2. Elaborarea programului detaliat de instruire și a materialelor de instruire (prezentare PowerPoint, spoturi video, exerciții practice ș.a.);
3. Comunicarea și organizarea prezenței participanților la instruire;
4. Multiplicarea materialelor de instruire şi distribuirea a câte o copie fiecărui participant, cît și transmiterea materialului prin email, după caz și solicitare;
5. Arenda sălii de instruire și asigurarea cu echipamentul necesar procesului de instruire (ecran, proiector, flipchart, etc.).
6. Asigurarea participanților cu rechizite necesare (carnet, pix, mapă);
7. Asigurarea participanților cu pauze de cafea -2 per zi, prânz- 1 per zi.

CERINŢE PRIVIND EXPERIENȚA ȘI CALIFICAREA:
Companiile care aplică trebuie să întrunească următoarele condiții*:
1. are experiență în prestarea serviciilor de organizare a seminarelor de instruire, cu prezentarea informațiilor detaliate pe ultimii 3 ani (anexa 1);
2. dispune de capacități tehnice de organizare a cursurilor de instruire (anexa 2);
3. are contractați formatori cu experiență în domeniu, conform modulelor de instruire (anexa 3).
* Companiile ce nu vor satisface toate cerințele indicate mai sus vor fi eliminate din concurs.

Pentru mai multe detalii Vă rugăm să consultați:

Termeni de referință
Anexe

CONDIȚIILE DE PREZENTARE A PACHETULUI DE DOCUMENTE:
§ Pachetul de documente va include Oferta tehnica (original și copie) și oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate (total 4 plicuri) și toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat.
§ Pe toate plicurile (4+1) va fi indicat denumirea ofertantului, persoana și telefon de contact, adresa de e-mail, denumirea concursului la care se aplică.
§ Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303, până la data de 30 ianuarie 2017, ora 10:00.
§ Ofertele incomplete și cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.

INFORMAȚII ADIȚIONALE:
§ UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate
§ Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md