[:ro]Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD, din numele beneficiarilor programului, invită companiile interesate să prezinte oferte pentru participarea la licitaţia privind procurarea lucrărilor civile pentru: ,,Construcția rețelei de aprovizionare cu apă potabilă cu lungimea de 4,6 km din s. Cotiujenii Mari, r-nul Soldanesti”.
Setul de documente poate fi procurat după achitarea taxei de participare în valoare de 200 lei pentru fiecare set. Rechizitele bancare sunt urmatoarele:
Cerințe minime:
Documente obligatorii pentru a fi prezentate:
(a) Extras din Registrul Independent (pentru Societăţile pe Acţiuni) sau Extrasul din Registrul de Stat al întreprinderilor şi organizaţiilor (pentru Societăţile cu Răspundere Limitată) sau Decizia de Fondare (pentru Întreprinderile Individuale) privind structura capitalului asociaților întreprinderilor;
(b) diriginte de șantier atestat în domeniul construcţiilor rețelelor de distribuție a apelor și sitemelor de evacuare a apelor uzate, cu prezentarea obligatorie a certificatului care atestă acest fapt;
(c) Bilanţul contabil anual pentru ultimii 3 ani de dare de seamă, vizat de organele de statistică;
(d) Formularul standard al ofertei;
(e) Lista cantităţilor de lucrări cu indicarea preţurilor -obligatoriu;
(f) Informaţia despre calificare şi documentele anexate la aceasta (inclusiv copia Procesului verbal de terminare a unei lucrări de aceeași valoare și complexitate);
(g) Garanţia de participare la licitaţie;
(h) Aviz de la Agenția pentru Supraveghere Tehnică;
(i) Graficul calendaristic de executare a lucrărilor;
(j) Declaraţia privind conduita etică şi neimplicarea în practici frauduloase şi de corupere;
(k) Declarație privind situaţia personală a operatorului economic și alte documente adiționale.
Ofertele urmează a fi prezentate în plicuri sigilate pînă la data de 30 iulie 2019, ora 11:00, iar deschiderea ofertelor va avea loc în aceeaşi zi în incinta UCIP-IFAD (of. 1304) la ora 11:15. Întrebările cu privire la licitație pot fi transmise la adresa de email: procurement@ucipifad.md
Attn: Nadejda Russu, Procurement specialist, of. 1303, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, Chișinău, MD-2004, Republic of Moldova. E-mail: procurement@ucipifad.md
[:ru]Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD, din numele beneficiarilor programului, invită companiile interesate să prezinte oferte pentru participarea la licitaţia privind procurarea lucrărilor civile pentru: ,,Construcția rețelei de aprovizionare cu apă potabilă cu lungimea de 4,6 km din s. Cotiujenii Mari, r-nul Soldanesti”.
Setul de documente poate fi procurat după achitarea taxei de participare în valoare de 200 lei pentru fiecare set. Rechizitele bancare sunt urmatoarele:
Cerințe minime:
(a) Extras din Registrul Independent (pentru Societăţile pe Acţiuni) sau Extrasul din Registrul de Stat al întreprinderilor şi organizaţiilor (pentru Societăţile cu Răspundere Limitată) sau Decizia de Fondare (pentru Întreprinderile Individuale) privind structura capitalului asociaților întreprinderilor;
(b) diriginte de șantier atestat în domeniul construcţiilor rețelelor de distribuție a apelor și sitemelor de evacuare a apelor uzate, cu prezentarea obligatorie a certificatului care atestă acest fapt;
(c) Bilanţul contabil anual pentru ultimii 3 ani de dare de seamă, vizat de organele de statistică;
(d) Formularul standard al ofertei;
(e) Lista cantităţilor de lucrări cu indicarea preţurilor -obligatoriu;
(f) Informaţia despre calificare şi documentele anexate la aceasta (inclusiv copia Procesului verbal de terminare a unei lucrări de aceeași valoare și complexitate);
(g) Garanţia de participare la licitaţie;
(h) Aviz de la Agenția pentru Supraveghere Tehnică;
(i) Graficul calendaristic de executare a lucrărilor;
(j) Declaraţia privind conduita etică şi neimplicarea în practici frauduloase şi de corupere;
(k) Declarație privind situaţia personală a operatorului economic și alte documente adiționale.
Ofertele urmează a fi prezentate în plicuri sigilate pînă la data de 30 iulie 2019, ora 11:00, iar deschiderea ofertelor va avea loc în aceeaşi zi în incinta UCIP-IFAD (of. 1304) la ora 11:15. Întrebările cu privire la licitație pot fi transmise la adresa de email: procurement@ucipifad.md
Attn: Nadejda Russu, Procurement specialist, of. 1303, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, Chișinău, MD-2004, Republic of Moldova. E-mail: procurement@ucipifad.md[:en]Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD, din numele beneficiarilor programului, invită companiile interesate să prezinte oferte pentru participarea la licitaţia privind procurarea lucrărilor civile pentru: ,,Construcția rețelei de aprovizionare cu apă potabilă cu lungimea de 4,6 km din s. Cotiujenii Mari, r-nul Soldanesti”.
Setul de documente poate fi procurat după achitarea taxei de participare în valoare de 200 lei pentru fiecare set. Rechizitele bancare sunt urmatoarele:
Cerințe minime:
(a) Extras din Registrul Independent (pentru Societăţile pe Acţiuni) sau Extrasul din Registrul de Stat al întreprinderilor şi organizaţiilor (pentru Societăţile cu Răspundere Limitată) sau Decizia de Fondare (pentru Întreprinderile Individuale) privind structura capitalului asociaților întreprinderilor;
(b) diriginte de șantier atestat în domeniul construcţiilor rețelelor de distribuție a apelor și sitemelor de evacuare a apelor uzate, cu prezentarea obligatorie a certificatului care atestă acest fapt;
(c) Bilanţul contabil anual pentru ultimii 3 ani de dare de seamă, vizat de organele de statistică;
(d) Formularul standard al ofertei;
(e) Lista cantităţilor de lucrări cu indicarea preţurilor -obligatoriu;
(f) Informaţia despre calificare şi documentele anexate la aceasta (inclusiv copia Procesului verbal de terminare a unei lucrări de aceeași valoare și complexitate);
(g) Garanţia de participare la licitaţie;
(h) Aviz de la Agenția pentru Supraveghere Tehnică;
(i) Graficul calendaristic de executare a lucrărilor;
(j) Declaraţia privind conduita etică şi neimplicarea în practici frauduloase şi de corupere;
(k) Declarație privind situaţia personală a operatorului economic și alte documente adiționale.
Ofertele urmează a fi prezentate în plicuri sigilate pînă la data de 30 iulie 2019, ora 11:00, iar deschiderea ofertelor va avea loc în aceeaşi zi în incinta UCIP-IFAD (of. 1304) la ora 11:15. Întrebările cu privire la licitație pot fi transmise la adresa de email: procurement@ucipifad.md
Attn: Nadejda Russu, Procurement specialist, of. 1303, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, Chișinău, MD-2004, Republic of Moldova. E-mail: procurement@ucipifad.md[:]
Fisiere atașate
cerere_de_eliberare_a_setului_de_documente_Cotiujeni
.doc