[:ro]
Fondul Internaţional pentru Dezvoltarea Agriculturii (IFAD) finanţează Programul Rural de Reziliență Economico-Climatică Incluzivă (PRRECI) în Moldova. Programul este în derulare din 2014 şi va activa în decursul unei perioade de cinci ani. Componenta
INFRASTRUCTURA RURALĂ DE SCARĂ MICĂ din cadrul PRRECI este gestionată de către Unitatea Consolidată de Impleamentarea Programelor IFAD (ANGAJATOR).
Funcţia Responsabilului tehnic are ca scop organizarea şi realizarea supravegherii directe a lucrărilor civile care se vor executa în baza proiectului tehnic și în conformitate cu condițiile contractului, care urmează a fi semnat între Angajator și compania
de construcții (Contractor). Responsabilul tehnic va activa sub controlul direct al ANGAJATORULUI şi în cooperare cu beneficiarul de proiect format din agenți economici ca grupul-client (în continuare “Client”) și Primărie.
Sarcini și responsabilități generale
Criterii de eligibilitate față de Prestator/Ofertant:
Consultantul va fi selectat în baza Metodei celor mai mici costuri (LCS) expusă în Manualul de procurări IFAD. Consultanții vor fi evaluați pentru a fi incluși în lista scurtă, în baza CV-lui și Scrisorii de exprimare a interesului, conform următoarelor
criterii:
Poziția | Criterii de apreciere | Unitatea de măsura | Punctaj |
A | Studiile corespunzătoare domeniului solicitat (Diplomă de licență, MSc)
Puntaj maxim în raport cu nivelul studiilor | tipul studiilor | 25 puncte |
B | Experiență de lucru în calitate de Responsabil tehnic atestat
Punctaj maxim în raport cu numărul maxim de ani | ani | 60 puncte |
C | Cunoștințe în operarea calculatorului și programelor specifice domeniului de specialitate
Punctaj maxim în raport cu nivelul de utilizare (începător, mediu, avansat) | nivelul de utilizare | 15 puncte |
Total | 100 puncte | ||
Modelul scrisorii pentru exprimarea interesului
Dacă aveți experiență de a lucra într-o capacitate similară și doriți să faceți o contribuție activă și durabilă la implementarea programului IFAD, prezentați un Curriculum Vitae detaliat și o scrisoare de exprimare a interesului la una din adresele
menționatemai jos, pînă la 24 ianuarie 2018, ora 16:00, cu următoarele specificații:
Unitatea Consolidată pentru implemetarea programelor IFAD (CPIU-IFAD)
Republica Moldova, mun. Chişinău
Bd. Ștefan cel Mare și Sfînt 162, biroul 1303
„Pentru Licitația 06/19 PRRECI”
sau în varianta scanată la adresa electronică:
E-mail: procurement@ucipifad.md
Pentru eventuale întrebări de clarificare:
Nadejda Russu, specialist în procurări UCIP-IFAD
Tel. (373 22) 22-50-46
Fax (373 22) 24-00-56
E-mail: procurement@ucipifad.md
Vă mai informăm că numai responsabilii tehnici inclusi în lista scurtă vor recepționa Cererea pentru ofertă tehnică și financiară (Request for proposal).
Fondul Internaţional pentru Dezvoltarea Agriculturii (IFAD) finanţează Programul Rural de Reziliență Economico-Climatică Incluzivă (PRRECI) în Moldova. Programul este în derulare din 2014 şi va activa în decursul unei perioade de cinci ani. Componenta
INFRASTRUCTURA RURALĂ DE SCARĂ MICĂ din cadrul PRRECI este gestionată de către Unitatea Consolidată de Impleamentarea Programelor IFAD (ANGAJATOR).
Funcţia Responsabilului tehnic are ca scop organizarea şi realizarea supravegherii directe a lucrărilor civile care se vor executa în baza proiectului tehnic și în conformitate cu condițiile contractului, care urmează a fi semnat între Angajator și compania
de construcții (Contractor). Responsabilul tehnic va activa sub controlul direct al ANGAJATORULUI şi în cooperare cu beneficiarul de proiect format din agenți economici ca grupul-client (în continuare “Client”) și Primărie.
Sarcini și responsabilități generale
Responsabilul tehnic îşi asumă răspunderea materială personală și deplina faţa de Angajator şi client care l-a angajat pentru verificarea corectă a execuţiei lucrărilor de construcţie, inspectarea tuturor aspectelor în legătură cu desfăşurarea proiectului
din punct de vedere al profesionalismului, calităţii, respectării standardelor calitative şi a specificaţiilor cantitative descrise în documentaţia tehnică anexată la contractul încheiat de Beneficiar cu Contractorul.
Criterii de eligibilitate față de Prestator/Ofertant:
Metoda și criteriile de evaluare
Consultantul va fi selectat în baza Metodei celor mai mici costuri (LCS) expusă în Manualul de procurări IFAD. Consultanții vor fi evaluați pentru a fi incluși în lista scurtă, în baza CV-lui și Scrisorii de exprimare a interesului, conform următoarelor
criterii:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Modelul scrisorii pentru exprimarea interesului
Dacă aveți experiență de a lucra într-o capacitate similară și doriți să faceți o contribuție activă și durabilă la implementarea programului IFAD, prezentați un Curriculum Vitae detaliat și o scrisoare de exprimare a interesului la una din adresele
menționatemai jos, pînă la 24 ianuarie 2018, ora 16:00, cu următoarele specificații:
Unitatea Consolidată pentru implemetarea programelor IFAD (CPIU-IFAD)
Republica Moldova, mun. Chişinău
Bd. Ștefan cel Mare și Sfînt 162, biroul 1303
„Pentru Licitația 06/19 PRRECI”
sau în varianta scanată la adresa electronică:
E-mail: procurement@ucipifad.md
Pentru eventuale întrebări de clarificare:
Nadejda Russu, specialist în procurări UCIP-IFAD
Tel. (373 22) 22-50-46
Fax (373 22) 24-00-56
E-mail: procurement@ucipifad.md
Vă mai informăm că numai responsabilii tehnici inclusi în lista scurtă vor recepționa Cererea pentru ofertă tehnică și financiară (Request for proposal).
Fondul Internaţional pentru Dezvoltarea Agriculturii (IFAD) finanţează Programul Rural de Reziliență Economico-Climatică Incluzivă (PRRECI) în Moldova. Programul este în derulare din 2014 şi va activa în decursul unei perioade de cinci ani. Componenta
INFRASTRUCTURA RURALĂ DE SCARĂ MICĂ din cadrul PRRECI este gestionată de către Unitatea Consolidată de Impleamentarea Programelor IFAD (ANGAJATOR).
Funcţia Responsabilului tehnic are ca scop organizarea şi realizarea supravegherii directe a lucrărilor civile care se vor executa în baza proiectului tehnic și în conformitate cu condițiile contractului, care urmează a fi semnat între Angajator și compania
de construcții (Contractor). Responsabilul tehnic va activa sub controlul direct al ANGAJATORULUI şi în cooperare cu beneficiarul de proiect format din agenți economici ca grupul-client (în continuare “Client”) și Primărie.
Sarcini și responsabilități generale
Criterii de eligibilitate față de Prestator/Ofertant:
Consultantul va fi selectat în baza Metodei celor mai mici costuri (LCS) expusă în Manualul de procurări IFAD. Consultanții vor fi evaluați pentru a fi incluși în lista scurtă, în baza CV-lui și Scrisorii de exprimare a interesului, conform următoarelor
criterii:
Poziția | Criterii de apreciere | Unitatea de măsura | Punctaj |
A | Studiile corespunzătoare domeniului solicitat (Diplomă de licență, MSc)
Puntaj maxim în raport cu nivelul studiilor | tipul studiilor | 25 puncte |
B | Experiență de lucru în calitate de Responsabil tehnic atestat
Punctaj maxim în raport cu numărul maxim de ani | ani | 60 puncte |
C | Cunoștințe în operarea calculatorului și programelor specifice domeniului de specialitate
Punctaj maxim în raport cu nivelul de utilizare (începător, mediu, avansat) | nivelul de utilizare | 15 puncte |
Total | 100 puncte | ||
Modelul scrisorii pentru exprimarea interesului
Dacă aveți experiență de a lucra într-o capacitate similară și doriți să faceți o contribuție activă și durabilă la implementarea programului IFAD, prezentați un Curriculum Vitae detaliat și o scrisoare de exprimare a interesului la una din adresele
menționatemai jos, pînă la 24 ianuarie 2018, ora 16:00, cu următoarele specificații:
Unitatea Consolidată pentru implemetarea programelor IFAD (CPIU-IFAD)
Republica Moldova, mun. Chişinău
Bd. Ștefan cel Mare și Sfînt 162, biroul 1303
„Pentru Licitația 06/19 PRRECI”
sau în varianta scanată la adresa electronică:
E-mail: procurement@ucipifad.md
Pentru eventuale întrebări de clarificare:
Nadejda Russu, specialist în procurări UCIP-IFAD
Tel. (373 22) 22-50-46
Fax (373 22) 24-00-56
E-mail: procurement@ucipifad.md
Vă mai informăm că numai responsabilii tehnici inclusi în lista scurtă vor recepționa Cererea pentru ofertă tehnică și financiară (Request for proposal).