[:ro]Proiectul de Reziliență Rurală, finanțat de Fondul Internațional pentru Dezvoltarea Agriculturii, prin intermediul Programului de Adaptare pentru Micii Producători şi implementat de către Unitatea Consolidată pentru Implementarea Proiectelor IFAD, este conceput pentru a îmbunătăți condițiile de viață a populației din zona rurală, a reduce sărăcia prin măsuri de adaptare la schimbările climatice și a îmbunătăți oportunitățile economice pentru antreprenorii micro, mici și mijlocii.
În acest context, UCIP IFAD va selecta o companie cu experiență în prestarea serviciilor de consultanță în dezvoltarea afacerilor care va fi responsabilă de acordarea asistenței la identificarea Beneficiarilor și suportului consultativ la accesarea creditelor cu element de grant, prin intermediul instituțiilor financiare partenere, formularea ideilor viabile de investiții, evaluarea primară a eligibilității si consultări privind pregătirea pachetului de documente pentru obținerea finanțării de către femeile antreprenoare-grupul țintă al Proiectului pilot.
I Domeniul de aplicare a serviciilor
Grupul țintă – femeile care desfășoară la scară mică o activitate economică înregistrată, în domeniul agricol sau conex agriculturii și care dețin în proprietate și/sau arendă terenuri cu o suprafață mai mică de 10 ha.
Aria de implementare a proiectului pilot – localitățile rurale ale țării, aflate sub controlul administrativ al Guvernului Republicii Moldova (inclusiv Unitatea Teritorială Autonomă Găgăuzia), cu excepția formelor organizatorice-juridice înregistrate și care desfășoară activitatea în localitățile urbane.
II Activitățile cheie
Prestatorul de servicii va fi responsabil de acordarea pentru grupul țintă a asistenței consultative la etapa de accesare a resurselor financiare disponibile în cadrul Proiectului pilot, și va include următoarele sarcini:
| Criterii de calificare | Punctaj maxim |
| 1. Experiența generală a companiei; | 25 |
| 1.1. Experiența de activitate a companiei
(numărul anilor de activitate în activități similare concursului) 1.2. Experiență companiei în prestarea serviciilor de elaborare a business-planurilor, studiilor. (numărul de contracte privind elaborarea planurilor de afaceri semnate cu întreprinderile agricole și studii elaborate în domeniul agricol în ultimii 3 ani, min 10 contracte) | 10
15 |
| 2. Experiența companiei în prestarea serviciilor de consultanță, instruire, în cadrul proiectelor cu finanțare internațională
(de ex. WB, USAID, PNUD, UN, IFAD, FAO sau alți donatori/finanțatori); (Minim acceptabil 2 contracte încheiate în ultimii 3 ani) | 20 |
| 3. Echipă de experți pentru prestarea serviciilor solicitate* | 55 |
| 3.1 Team Lider
3.1.1 Abilități excelente de organizare, analiză, comunicare și raportare (2 recomandări pentru activitătile desfășurate în ultimii 3 ani)
3.2 Experții în business agricol și finanțe (cel puțin 3 experți) responsabili de evaluarea și consultanța solicitantelor de finanțare din zonele nord, centru și sud ale ariei de implementare 3.2.1 Experiență demonstrată în activități de consultanță, instruire în domeniul businessului agricol (nr. planuri de afaceri elaborate/instruiri în calitate de formator, în ultimii 3 ani) | 10
45 |
Doar companiile care vor fi selectate in Lista scurtă vor fi invitate să prezinte oferta tehnica și oferta financiară.
Scrisoarea de exprimare a interesului va include materiale și informațiile care demonstrează experiența și calificarea ofertantului, completată conform modelului Scrisorii de Exprimare a Interesului.
Expresiile de interes vor fi transmise în scris la adresa de mai jos (personal, prin poștă, sau e-mail) până la 15.02.2021, ora 10:00.
Mai multe informații pot fi solicitate în scris la adresa indicată mai jos:
Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD (UCIP IFAD)
Attn: Nicolae Babără, Specialist Procurări, of. 1307,
Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, Chișinău,
MD-2004, Republica Moldova.
E-mail: procurement@ucipifad.md[:ru]Proiectul de Reziliență Rurală, finanțat de Fondul Internațional pentru Dezvoltarea Agriculturii, prin intermediul Programului de Adaptare pentru Micii Producători şi implementat de către Unitatea Consolidată pentru Implementarea Proiectelor IFAD, este conceput pentru a îmbunătăți condițiile de viață a populației din zona rurală, a reduce sărăcia prin măsuri de adaptare la schimbările climatice și a îmbunătăți oportunitățile economice pentru antreprenorii micro, mici și mijlocii.
În acest context, UCIP IFAD va selecta o companie cu experiență în prestarea serviciilor de consultanță în dezvoltarea afacerilor care va fi responsabilă de acordarea asistenței la identificarea Beneficiarilor și suportului consultativ la accesarea creditelor cu element de grant, prin intermediul instituțiilor financiare partenere, formularea ideilor viabile de investiții, evaluarea primară a eligibilității si consultări privind pregătirea pachetului de documente pentru obținerea finanțării de către femeile antreprenoare-grupul țintă al Proiectului pilot.
I Domeniul de aplicare a serviciilor
Grupul țintă – femeile care desfășoară la scară mică o activitate economică înregistrată, în domeniul agricol sau conex agriculturii și care dețin în proprietate și/sau arendă terenuri cu o suprafață mai mică de 10 ha.
Aria de implementare a proiectului pilot – localitățile rurale ale țării, aflate sub controlul administrativ al Guvernului Republicii Moldova (inclusiv Unitatea Teritorială Autonomă Găgăuzia), cu excepția formelor organizatorice-juridice înregistrate și care desfășoară activitatea în localitățile urbane.
II Activitățile cheie
Prestatorul de servicii va fi responsabil de acordarea pentru grupul țintă a asistenței consultative la etapa de accesare a resurselor financiare disponibile în cadrul Proiectului pilot, și va include următoarele sarcini:
| Criterii de calificare | Punctaj maxim |
| 1. Experiența generală a companiei; | 25 |
| 1.1. Experiența de activitate a companiei
(numărul anilor de activitate în activități similare concursului) 1.2. Experiență companiei în prestarea serviciilor de elaborare a business-planurilor, studiilor. (numărul de contracte privind elaborarea planurilor de afaceri semnate cu întreprinderile agricole și studii elaborate în domeniul agricol în ultimii 3 ani, min 10 contracte) | 10
15 |
| 2. Experiența companiei în prestarea serviciilor de consultanță, instruire, în cadrul proiectelor cu finanțare internațională
(de ex. WB, USAID, PNUD, UN, IFAD, FAO sau alți donatori/finanțatori); (Minim acceptabil 2 contracte încheiate în ultimii 3 ani) | 20 |
| 3. Echipă de experți pentru prestarea serviciilor solicitate* | 55 |
| 3.1 Team Lider
3.1.1 Abilități excelente de organizare, analiză, comunicare și raportare (2 recomandări pentru activitătile desfășurate în ultimii 3 ani)
3.2 Experții în business agricol și finanțe (cel puțin 3 experți) responsabili de evaluarea și consultanța solicitantelor de finanțare din zonele nord, centru și sud ale ariei de implementare 3.2.1 Experiență demonstrată în activități de consultanță, instruire în domeniul businessului agricol (nr. planuri de afaceri elaborate/instruiri în calitate de formator, în ultimii 3 ani) | 10
45 |
Doar companiile care vor fi selectate in Lista scurtă vor fi invitate să prezinte oferta tehnica și oferta financiară.
Scrisoarea de exprimare a interesului va include materiale și informațiile care demonstrează experiența și calificarea ofertantului, completată conform modelului Scrisorii de Exprimare a Interesului.
Expresiile de interes vor fi transmise în scris la adresa de mai jos (personal, prin poștă, sau e-mail) până la 15.02.2021, ora 10:00.
Mai multe informații pot fi solicitate în scris la adresa indicată mai jos:
Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD (UCIP IFAD)
Attn: Nicolae Babără, Specialist Procurări, of. 1307,
Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, Chișinău,
MD-2004, Republica Moldova.
E-mail: procurement@ucipifad.md[:en]Proiectul de Reziliență Rurală, finanțat de Fondul Internațional pentru Dezvoltarea Agriculturii, prin intermediul Programului de Adaptare pentru Micii Producători şi implementat de către Unitatea Consolidată pentru Implementarea Proiectelor IFAD, este conceput pentru a îmbunătăți condițiile de viață a populației din zona rurală, a reduce sărăcia prin măsuri de adaptare la schimbările climatice și a îmbunătăți oportunitățile economice pentru antreprenorii micro, mici și mijlocii.
În acest context, UCIP IFAD va selecta o companie cu experiență în prestarea serviciilor de consultanță în dezvoltarea afacerilor care va fi responsabilă de acordarea asistenței la identificarea Beneficiarilor și suportului consultativ la accesarea creditelor cu element de grant, prin intermediul instituțiilor financiare partenere, formularea ideilor viabile de investiții, evaluarea primară a eligibilității si consultări privind pregătirea pachetului de documente pentru obținerea finanțării de către femeile antreprenoare-grupul țintă al Proiectului pilot.
I Domeniul de aplicare a serviciilor
Grupul țintă – femeile care desfășoară la scară mică o activitate economică înregistrată, în domeniul agricol sau conex agriculturii și care dețin în proprietate și/sau arendă terenuri cu o suprafață mai mică de 10 ha.
Aria de implementare a proiectului pilot – localitățile rurale ale țării, aflate sub controlul administrativ al Guvernului Republicii Moldova (inclusiv Unitatea Teritorială Autonomă Găgăuzia), cu excepția formelor organizatorice-juridice înregistrate și care desfășoară activitatea în localitățile urbane.
II Activitățile cheie
Prestatorul de servicii va fi responsabil de acordarea pentru grupul țintă a asistenței consultative la etapa de accesare a resurselor financiare disponibile în cadrul Proiectului pilot, și va include următoarele sarcini:
| Criterii de calificare | Punctaj maxim |
| 1. Experiența generală a companiei; | 25 |
| 1.1. Experiența de activitate a companiei
(numărul anilor de activitate în activități similare concursului) 1.2. Experiență companiei în prestarea serviciilor de elaborare a business-planurilor, studiilor. (numărul de contracte privind elaborarea planurilor de afaceri semnate cu întreprinderile agricole și studii elaborate în domeniul agricol în ultimii 3 ani, min 10 contracte) | 10
15
|
| 2. Experiența companiei în prestarea serviciilor de consultanță, instruire, în cadrul proiectelor cu finanțare internațională
(de ex. WB, USAID, PNUD, UN, IFAD, FAO sau alți donatori/finanțatori); (Minim acceptabil 2 contracte încheiate în ultimii 3 ani) | 20 |
| 3. Echipă de experți pentru prestarea serviciilor solicitate* | 55 |
| 3.1 Team Lider
3.1.1 Abilități excelente de organizare, analiză, comunicare și raportare (2 recomandări pentru activitătile desfășurate în ultimii 3 ani)
3.2 Experții în business agricol și finanțe (cel puțin 3 experți) responsabili de evaluarea și consultanța solicitantelor de finanțare din zonele nord, centru și sud ale ariei de implementare 3.2.1 Experiență demonstrată în activități de consultanță, instruire în domeniul businessului agricol (nr. planuri de afaceri elaborate/instruiri în calitate de formator, în ultimii 3 ani) | 10
45 |
Prestatorul de servicii va fi selectat in conformitate cu Metoda de Selectare Bazată pe Calificarea Consultanților (CQS) expusă in Manualul de Procurări IFAD.
Doar companiile care vor fi selectate in Lista scurtă vor fi invitate să prezinte oferta tehnica și oferta financiară.
Scrisoarea de exprimare a interesului va include materiale și informațiile care demonstrează experiența și calificarea ofertantului, completată conform modelului Scrisorii de Exprimare a Interesului.
Expresiile de interes vor fi transmise în scris la adresa de mai jos (personal, prin poștă, sau e-mail) până la 15.02.2021, ora 10:00.
Mai multe informații pot fi solicitate în scris la adresa indicată mai jos:
Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD (UCIP IFAD)
Attn: Nicolae Babără, Specialist Procurări, of. 1307,
Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, Chișinău,
MD-2004, Republica Moldova.
E-mail: procurement@ucipifad.md[:]