[:ro]Guvernul Republicii Moldova a primit finanțare din partea Fondului Internațional pentru Dezvoltare Agricolă ("IFAD") pentru acoperirea costului Proiectului de Reziliență Rurală (PRR) și intenționează să aplice o parte din fonduri pentru contractarea serviciilor de consultanță prestate de un consultant individual în cadrul postului de Specialist in procurări.
Utilizarea oricărei finanțări din partea IFAD urmează să fie aprobată de către IFAD, în conformitate cu termenii și condițiile Acordului de finanțare, precum și cu normele, politicile și procedurile IFAD. IFAD, precum și oficialii, agenții și angajații săi sunt protejați împotriva tuturor proceselor, procedurilor, pretențiilor, cererilor, pierderilor și răspunderii de orice fel sau natură, intentate de orice parte în legătură cu PRR
Sarcina serviciilor de consultanță ("serviciile") constă în contractarea unui specialist individual care să ofere suport pentru executarea de servicii și procese de procurări transparente și eficiente, în conformitate cu normele și reglementările IFAD privind procedurile de procurări.
Consultanții interesați nu trebuie să aibă niciun conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil. Consultanții care se află într-un conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil sunt descalificați, cu excepția cazului în care fondul aprobă în mod explicit contrariul. Se consideră că consultanții au un conflict de interese dacă: a) au o relație care le oferă informații nejustificate sau nedeclarate despre procesul de selecție și executarea contractului sau o influență asupra acestuia; sau b) au o relație de afaceri sau de familie cu un membru al consiliului de administrație al clientului sau cu personalul acestuia, cu Fondul sau cu personalul acestuia sau cu orice altă persoană care a fost, a fost sau ar putea fi în mod rezonabil implicată direct sau indirect în orice parte (i) a pregătirii REOI, (ii) a procesului de selecție pentru această achiziție sau (iii) a executării contractului. Consultanții au obligația permanentă de a dezvălui orice situație de conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil în timpul pregătirii REOI, al procesului de selecție sau al executării contractului. Necomunicarea în mod corespunzător a oricăreia dintre aceste situații poate conduce la acțiuni adecvate, inclusiv descalificarea consultantului, rezilierea contractului și orice alte acțiuni adecvate în conformitate cu Politica IFAD privind prevenirea fraudei și a corupției în cadrul proiectelor și operațiunilor sale..
Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD ("UCIP IFAD") invită acum consultanții individuali eligibili ("consultanți") să își manifeste interesul pentru furnizarea serviciilor.
Consultanții interesați trebuie să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru prestarea serviciilor, sub forma unui curriculum vitae (CV), a unei Scrisori de intenție și a 2-3 referințe profesionale de la angajatorii/ supervizorii anteriori.
Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda de selecție a consultanților individuali (ICS) stabilită în Manualul IFAD de procurări a proiectelor, care poate fi accesat prin intermediul site-ului IFAD la adresawww.ifad.org/project-procurement. În cadrul procesului de selecție se vor desfășura interviuri.
Criteriile de preselecție sunt:
| Criteriul | Punctajul |
| 1. Calificări generale: | 15 |
| · Studii superioare în economie și/sau administrație publică sau în alt domeniu relevant (o specializare în domeniul procurărilor va fi considerată un avantaj). | 10 |
| · Participarea la cursuri internaționale de formare în domeniul procurărilor specializate în ultimii 5 ani va fi considerată un avantaj. | 5 |
| 2. Experiență anterioară specifică în domeniul pentru postul vacant: | 30 |
| · Cel puțin 1 ani de experiență profesională în domeniul procurărilor care vizează lucrări, bunuri, servicii non-consultanță și/sau servicii de consultanță. | 15 |
| · Experiență în toate categoriile de procurări în cadrul proiectelor cu finanțare internațională. | 10 |
| · Experiența în instruiri, educație, consultanță în domeniul procurărilor va fi considerată un avantaj. | 5 |
| 3. Competențe (prin interviu pentru candidații care obțin cel puțin 32 de puncte (70%) la criteriile 1 și 2 de mai sus): | 55 |
| · Abilități de planificare și organizare, abilități analitice și atenție la detalii, rezistent la stres, adaptat la schimbarea sarcinilor de lucru, rezolvarea problemelor. | 15 |
| · Abilități de comunicare și coordonare cu părțile interesate și abilități de negociere | 10 |
| · Test de competență tehnică (cunoștințe, abilități și/sau competențe în domeniul procurărilor) | 15 |
| · Competențe de gestionare a calculatoarelor: operare competentă cu Word, Excel, Outlook, PowerPoint. | 10 |
| · Competențe lingvistice: Cunoașterea fluentă a limbii române și o bună competență în limba engleză scrisă și vorbită. Cunoștințe de limba rusă | 5 |
| TOTAL | 100 |
Manifestările de interes sub formă de curriculum vitae (CV), cu Scrisoare de intenție, cele 2-3 scrisori de recomandare de la ultimii angajatori/supervizori, trebuie să fie depuse în formă scrisă la adresa de mai jos (personal, prin poștă sau prin e-mail) până la data de 03 Martie 2023, ora 16:00.
Attn: Igor Tomita, Procurement Assistant
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
[1] Politica este accesibilă la adresa https://www.ifad.org/en/document-detail/asset/40738506.[:ru]Guvernul Republicii Moldova a primit finanțare din partea Fondului Internațional pentru Dezvoltare Agricolă ("IFAD") pentru acoperirea costului Proiectului de Reziliență Rurală (PRR) și intenționează să aplice o parte din fonduri pentru contractarea serviciilor de consultanță prestate de un consultant individual în cadrul postului de Specialist in procurări.
Utilizarea oricărei finanțări din partea IFAD urmează să fie aprobată de către IFAD, în conformitate cu termenii și condițiile Acordului de finanțare, precum și cu normele, politicile și procedurile IFAD. IFAD, precum și oficialii, agenții și angajații săi sunt protejați împotriva tuturor proceselor, procedurilor, pretențiilor, cererilor, pierderilor și răspunderii de orice fel sau natură, intentate de orice parte în legătură cu PRR
Sarcina serviciilor de consultanță ("serviciile") constă în contractarea unui specialist individual care să ofere suport pentru executarea de servicii și procese de procurări transparente și eficiente, în conformitate cu normele și reglementările IFAD privind procedurile de procurări.
Consultanții interesați nu trebuie să aibă niciun conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil. Consultanții care se află într-un conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil sunt descalificați, cu excepția cazului în care fondul aprobă în mod explicit contrariul. Se consideră că consultanții au un conflict de interese dacă: a) au o relație care le oferă informații nejustificate sau nedeclarate despre procesul de selecție și executarea contractului sau o influență asupra acestuia; sau b) au o relație de afaceri sau de familie cu un membru al consiliului de administrație al clientului sau cu personalul acestuia, cu Fondul sau cu personalul acestuia sau cu orice altă persoană care a fost, a fost sau ar putea fi în mod rezonabil implicată direct sau indirect în orice parte (i) a pregătirii REOI, (ii) a procesului de selecție pentru această achiziție sau (iii) a executării contractului. Consultanții au obligația permanentă de a dezvălui orice situație de conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil în timpul pregătirii REOI, al procesului de selecție sau al executării contractului. Necomunicarea în mod corespunzător a oricăreia dintre aceste situații poate conduce la acțiuni adecvate, inclusiv descalificarea consultantului, rezilierea contractului și orice alte acțiuni adecvate în conformitate cu Politica IFAD privind prevenirea fraudei și a corupției în cadrul proiectelor și operațiunilor sale..
Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD ("UCIP IFAD") invită acum consultanții individuali eligibili ("consultanți") să își manifeste interesul pentru furnizarea serviciilor.
Consultanții interesați trebuie să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru prestarea serviciilor, sub forma unui curriculum vitae (CV), a unei Scrisori de intenție și a 2-3 referințe profesionale de la angajatorii/ supervizorii anteriori.
Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda de selecție a consultanților individuali (ICS) stabilită în Manualul IFAD de procurări a proiectelor, care poate fi accesat prin intermediul site-ului IFAD la adresawww.ifad.org/project-procurement. În cadrul procesului de selecție se vor desfășura interviuri.
Criteriile de preselecție sunt:
| Criteriul | Punctajul |
| 1. Calificări generale: | 15 |
| · Studii superioare în economie și/sau administrație publică sau în alt domeniu relevant (o specializare în domeniul procurărilor va fi considerată un avantaj). | 10 |
| · Participarea la cursuri internaționale de formare în domeniul procurărilor specializate în ultimii 5 ani va fi considerată un avantaj. | 5 |
| 2. Experiență anterioară specifică în domeniul pentru postul vacant: | 30 |
| · Cel puțin 1 ani de experiență profesională în domeniul procurărilor care vizează lucrări, bunuri, servicii non-consultanță și/sau servicii de consultanță. | 15 |
| · Experiență în toate categoriile de procurări în cadrul proiectelor cu finanțare internațională. | 10 |
| · Experiența în instruiri, educație, consultanță în domeniul procurărilor va fi considerată un avantaj. | 5 |
| 3. Competențe (prin interviu pentru candidații care obțin cel puțin 32 de puncte (70%) la criteriile 1 și 2 de mai sus): | 55 |
| · Abilități de planificare și organizare, abilități analitice și atenție la detalii, rezistent la stres, adaptat la schimbarea sarcinilor de lucru, rezolvarea problemelor. | 15 |
| · Abilități de comunicare și coordonare cu părțile interesate și abilități de negociere | 10 |
| · Test de competență tehnică (cunoștințe, abilități și/sau competențe în domeniul procurărilor) | 15 |
| · Competențe de gestionare a calculatoarelor: operare competentă cu Word, Excel, Outlook, PowerPoint. | 10 |
| · Competențe lingvistice: Cunoașterea fluentă a limbii române și o bună competență în limba engleză scrisă și vorbită. Cunoștințe de limba rusă | 5 |
| TOTAL | 100 |
Manifestările de interes sub formă de curriculum vitae (CV), cu Scrisoare de intenție, cele 2-3 scrisori de recomandare de la ultimii angajatori/supervizori, trebuie să fie depuse în formă scrisă la adresa de mai jos (personal, prin poștă sau prin e-mail) până la data de 03 Martie 2023, ora 16:00.
Attn: Igor Tomita, Procurement Assistant
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
[1] Politica este accesibilă la adresa https://www.ifad.org/en/document-detail/asset/40738506.[:en]The Government of Republic of Moldova has received financing from the International Fund for Agricultural Development (IFAD) towards the cost of Rural Resilience Project (RRP) and intends to apply part of the proceeds for the recruitment of consulting services provided by an individual consultant as part of the post of Procurement specialist.
The use of any IFAD financing shall be subject to IFAD’s approval, pursuant to the terms and conditions of the financing agreement, as well as IFAD’s rules, policies and procedures. IFAD and its officials, agents and employees shall be held harmless from and against all suits, proceedings, claims, demands, losses and liability of any kind or nature brought by any party in connection with RRP.
The consulting services (“the services”) assignment is to contract an individual specialist to provide support to the execution of transparent and efficient procurement services and processes consistent with IFAD procurement rules and regulations.
Interested consultants shall not have any actual, potential or reasonably perceived conflict of interest. Consultants with an actual, potential or reasonably perceived conflict of interest shall be disqualified unless otherwise explicitly approved by the Fund. Consultants are considered to have a conflict of interest if they a) have a relationship that provides them with undue or undisclosed information about or influence over the selection process and the execution of the contract, or b) have a business or family relationship with a member of the client’s board of directors or its personnel, the Fund or its personnel, or any other individual that was, has been or might reasonably be directly or indirectly involved in any part of (i) the preparation of the REOI, (ii) the selection process for this procurement, or (iii) execution of the contract. Consultants have an ongoing obligation to disclose any situation of actual, potential or reasonably perceived conflict of interest during preparation of the EOI, the selection process or the contract execution. Failure to properly disclose any of said situations may lead to appropriate actions, including the disqualification of the consultant, the termination of the contract and any other as appropriate under the IFAD Policy on Preventing Fraud and Corruption in its Projects and Operations.
The Consolidated IFAD Programme Implementation Unit (CPIU IFAD) now invites eligible Individual consultants (“consultants”) to indicate their interest in providing the services.
Interested consultants should provide information demonstrating that they have the required qualifications and relevant experience to perform the services in the form of a curriculum vitae (CV), a Cover Letter and 2-3 professional references from the previous employers/ supervisors.
A consultant will be selected in accordance with the individual consultant selection (ICS) method set out in IFAD’ Project Procurement Handbook that can be accessed via the IFAD website at www.ifad.org/project-procurement. Interviews will be conducted as part of the selection process.
The shortlisting criteria are:
| Criterion | Weight |
| 1. General qualifications: | 15 |
| · Higher education in Economics, and/or public administration, or another relevant field (specialization in procurement- will be considered as an advantage). | 10 |
| · Participation in specialized procurement international training courses in the last 5 years will be considered as an advantage. | 5 |
| 2. Specific previous experience in the field for vacant position: | 30 |
| · At least 1 years of professional experience in procurement covering works, goods, non-consulting and/or consulting services. | 15 |
| · Experience in all categories of procurement in international funded project. | 10 |
| · Experience in training, education, consultancy in procurement fields will be considered as an advantage. | 5 |
| 3. Competencies (through Interview for candidates that score at least 32 points (70%) on the above criteria 1 to 2): | 55 |
| · Planning and organizational abilities, analytical skills and attention to detail, resistant to stress, adapted to changing work tasks, problem solving. | 15 |
| · Communication and coordination skills with stakeholders and negotiation skills | 10 |
| · Competency technical test (knowledge, skills and/or competencies[4] in procurement) | 15 |
| · Computer management skills: competent operation of Word, Excel, Outlook, PowerPoint. | 10 |
| · Language skills: Fluency in Romanian and good command of written and spoken English. Knowledge of Russian | 5 |
| TOTAL | 100 |
Expressions of interest in the form of curriculum vitae (CV) with a cover letter, the 2-3 references letters, from the last employers/supervisors, must be delivered in a written form to the address below (in person, or by mail, or by fax, or by e-mail) by 03 March, 2023, 16:00.
Attn: Igor Tomita, Procurement assistant
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
[1] The policy is accessible at https://www.ifad.org/en/document-detail/asset/41942012.
[2] The policy is accessible at www.ifad.org/anticorruption_policy.
[3] The policy is accessible at https://www.ifad.org/en/document-detail/asset/40738506.
[4] Sound understanding of principles, knowledge, skills and competencies underlying good procurement policies, practices and guidelines (covering all stages of procurement from needs identification to delivery and handing over).[:]
Fisiere atașate
TdR_Specialist Procurari_10-23_PRR
.pdf
ToRs_Procurement specialist_10-23_RRP
.pdf