[:ro]Guvernul Republicii Moldova a recepționat finanțare de la Fondul Internațional pentru Dezvoltare Agricolă (IFAD) pentru finanțarea Proiectului de Reziliență Rurală (în continuare PRR) și intenționează să aplice o parte din mijloace pentru contractarea serviciilor de consultanță/asistență.
Utilizarea oricărei finanțări IFAD va fi supusă aprobării IFAD, în conformitate cu termenii și condițiile acordului de finanțare, precum și cu regulile, politicile și procedurile IFAD. IFAD și oficialii, agenții și angajații săi vor avea răspundere față de și împotriva tuturor proceselor, procedurilor, pretențiilor, cererilor, pierderilor și răspunderii de orice fel sau natură introduse de orice parte în legătură cu Proiectul de Reziliență Rurală.
Obiectivele Generale
Obiectivul general al Proiectului de Reziliență Rurală este îmbunătățirea bunăstării populației rurale a Moldovei și reducerea sărăciei. Obiectivul de dezvoltare este de a consolida rezistența la schimbările climatice și de a îmbunătăți oportunitățile economice pentru micii antreprenori din mediul rural prin promovarea diversificării afacerilor fermierilor din zonele vulnerabile la sărăcie și la schimbări climatice, prin creșterea competitivității acestora să adopte tehnologii inteligente și inovații.
Obiectivele activității
Prin intervențiile sale în Moldova, IFAD își propune să îmbunătățească, să lărgească și să asigure, accesul micilor antreprenori din mediul rural la serviciile financiare, consultanță și asistență tehnică în afaceri, dar și instituțiilor financiare partenere, în special AEÎ, ajutând-le să beneficieze de oportunitățile care rezultă din procesul de transformare rurală (dezvoltarea infrastructurii economice, de afaceri, digitalizare, etc). UCIP IFAD va selecta o companie IT (în continuare Prestator) cu experiență în dezvoltarea aplicațiilor și paginilor web pentru implementarea activității de ”dezvoltare a paginii web a ANCAEÎ ”, care va contribui la atingerea următoarelor obiective specifice:
Versiunea nouă a site-ului are drept scop îmbunătățirea atât a aspectului grafic a platformei, cât și alinierea acesteia la cele mai noi tendințe în domeniul web. Astfel, se va pune accent pe utilizarea elementelor multimedia interactive (comunicare, video-uri, infografice), digital marketing, plug-in-urilor de comunicare și feedback de pe rețele de socializare, ceea ce va permite promovarea serviciilor și măsurarea audienței utilizatorilor. Site-ul web ar trebui să fie proiectat și dezvoltat folosind cele mai noi tehnologii din site-uri și portaluri.
Conceptul se va elabora conform structurii propuse în continuare.
Cerințe tehnice și de business:
Sistemul de Gestiune a Conținutului site-ului trebuie să ofere administratorilor un șir de facilități cum ar fi:
- trebuie să fie posibilă definirea (crearea / modificare / suprimarea / reorganizarea) categoriilor și subcategoriilor de structură.
- trebuie să fie posibilă configurarea regulilor de prezentare și administrare a opțiunilor meniului general de navigare.
Cerințe privind garanția și mentenanța
Compania de consultanță va oferi garanția și mentenanța pentru o perioadă de 12 luni. Garanția presupune înlăturarea gratuită a defecțiunilor de program (și de machetare) care nu au fost depistate la etapa testării, dar au apărut la etapa exploatării website-ului. Garanția nu presupune dezvoltarea website-ului sau introducerea conținutului, ci doar asigurarea că toate funcționalitățile descrise în acest ToR, precum și în altă documentație de proiect adițională, vor funcționa corect. Perioada de garanție va începe din data semnării Actului de dare în exploatare a paginii web. și va fi gestionată de ANCAEÎ.
Cerințele detaliate privind structura paginii web a ANCAEÎ (www.aei.md) sunt prezentate în Anexa 1. la Termenul de referință (TdR).
Pentru mai multe detalii specifice sarcinii și despre serviciile necesare, a se vedea termenii de referință (TdR).
UCIP IFAD („clientul”) invită companiile de consultanță eligibile („Prestatorul”) să își manifeste interesul în furnizarea serviciilor. Companiile interesate ar trebui să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile solicitate. Companiile interesate trebuie să completeze Scrisoarea de manifestare a interesului conform modelului publicat mai jos și să îl transmită la adresa de email procurement@ucipifad.md
Se atrage atenția Companiilor interesate asupra Politicii IFAD de combatere a spălării banilor și a finanțării terorismului și a Politicii revizuite a IFAD privind prevenirea fraudei și corupției, activitățile și operațiunile sale. Acesta din urmă stabilește prevederile IFAD privind practicile interzise. IFAD se străduiește, în continuare, să asigure un mediu de lucru sigur, fără hărțuire, inclusiv hărțuire sexuală și fără exploatare și abuz sexual (SEA), în activitățile și operațiunile sale, așa cum este detaliat în Politica sa IFAD de prevenire și răspuns la hărțuirea sexuală, exploatarea și abuzul sexual.
Prestatorul nu va avea niciun conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil. Un consultant cu un conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil va fi descalificat, cu excepția cazului în care Fondul a aprobat altfel în mod explicit. Prestatorul, inclusiv personalul respectiv și afiliații, sunt considerați a avea un conflict de interese dacă a) au o relație care îi oferă informații necuvenite sau nedezvăluite despre sau influențează asupra procesului de selecție și executării contractului, b) participă la mai multe mai mult de un EOI în cadrul acestei achiziții, c) au o relație de afaceri sau de familie cu un membru al consiliului de administrație al Prestatorului sau cu personalul acestuia, cu Fondul sau cu personalul acestuia, sau cu orice altă persoană care a fost, a fost sau ar putea fi în mod rezonabil direct sau implicat indirect în orice parte a (i) pregătirii acestui REOI, (ii) a procesului de selecție sau lista scurtă pentru această achiziție sau (iii) de executare a contractului. Prestatorul are obligația continuă de a dezvălui orice situație de conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil în timpul pregătirii EOI, a procesului de selecție sau a executării contractului. Nedezvăluirea în mod corespunzător a oricăreia dintre situațiile menționate poate duce la acțiuni adecvate, inclusiv descalificarea Prestatorului, rezilierea contractului și orice alte, după caz, conform Politicii IFAD privind prevenirea fraudei și corupției în proiectele și operațiunile sale.
Prestatorul (compania) va fi selectat în conformitate cu metoda de achiziție CQS stabilită în Manualul de Procurări al IFAD, care poate fi accesat prin intermediul site-ului web al IFAD la adresa www.ifad.org/project-procurement.
Locația și perioada de executare
Activitatea este planificată de a fi realizată în maximum 70 zile calendaristice din data semnării contractului, dar cel târziu până la 20.03.2024, în corespundere cu activitățile descrise în termenul de referință.
Pentru realizarea obiectivelor stabilite în cadrul Termenului de Referință, Prestatorul urmează să îndeplinească următoarele etape de implementare:
| Criterii de calificare | Punctaj maxim |
| 1. Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova cu experiență de min 5 ani în dezvoltarea și furnizarea de software și servicii de proiectare a aplicațiilor web și alte servicii similare
<5 ani experiență -1 punct; 5 ani experiență – 20 puncte; pentru fiecare an adițional – 5 puncte (până la maxim 30 puncte) | 30 |
| 2. Portofoliu de lucrări care ar dovedi excelență profesională în dezvoltarea și furnizarea de servicii similare ToR-ului implementate cu succes în ultimii 3 ani (2021-2023)
(valoarea contractelor implementate: <15 mii$ - 20 puncte; pentru fiecare 5 mii$ adițional – 5 puncte (până la maxim 40 puncte) | 40 |
| 3. Experiență companiei în prestarea serviciilor similare sarcinii în cadrul proiectelor cu finanțare internațională (IFAD, BM, UNDP, UN, BEI, EBRD[1] etc.) | 5 |
| 4. Echipa de experți cu experiență relevantă în dezvoltarea și proiectarea aplicațiilor web:
i. Manager de Proiect TIC (responsabil de planificarea, organizarea și monitorizarea activităților), cel puțin 5 ani experiență în administrare ii. Echipa de 3 experți: Software developer, System Analyst, Web designer. | 20
5 |
| Total | 100 |
Prestatorul de servicii va fi selectat in conformitate cu Metoda de Selectare Bazată pe Calitate (CQS) prevăzută în Manualul de Procurări IFAD.
Doar companiile care potrivit criteriilor de selectare din lista scurtă vor acumula min 70 puncte vor fi invitate să prezinte oferta tehnica și oferta financiară.
Orice solicitare de clarificare cu privire la această REOI trebuie transmisă prin e-mail la adresa procurement@ucipifad.md până la data de 14 noiembrie 2023, ora 17:00 (ora Moldovei). Clientul va oferi răspunsuri la toate solicitările de clarificări până la data de 15 noiembrie 2023, ora 17:00 (ora Moldovei).
Cererile de exprimare a interesului precum și certificatul de înregistrare a persoanei juridice trebuie să fie transmise în formă scrisă folosind formularele prevăzute în acest scop. EOI vor fi transmise prin email la adresa de mai jos până la data de 16 noiembrie 2023, ora 15:00 (ora Moldovei) cu mențiunea „Pentru Licitația 50/23 PRR”.
Attn: Alexandru Scurtu, Specialist Procurari
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, bir. 1303, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
[1] Se va prezenta lista proiectelor internaționale și hyperlink la produsul livrat[:ru]Guvernul Republicii Moldova a recepționat finanțare de la Fondul Internațional pentru Dezvoltare Agricolă (IFAD) pentru finanțarea Proiectului de Reziliență Rurală (în continuare PRR) și intenționează să aplice o parte din mijloace pentru contractarea serviciilor de consultanță/asistență.
Utilizarea oricărei finanțări IFAD va fi supusă aprobării IFAD, în conformitate cu termenii și condițiile acordului de finanțare, precum și cu regulile, politicile și procedurile IFAD. IFAD și oficialii, agenții și angajații săi vor avea răspundere față de și împotriva tuturor proceselor, procedurilor, pretențiilor, cererilor, pierderilor și răspunderii de orice fel sau natură introduse de orice parte în legătură cu Proiectul de Reziliență Rurală.
Obiectivele Generale
Obiectivul general al Proiectului de Reziliență Rurală este îmbunătățirea bunăstării populației rurale a Moldovei și reducerea sărăciei. Obiectivul de dezvoltare este de a consolida rezistența la schimbările climatice și de a îmbunătăți oportunitățile economice pentru micii antreprenori din mediul rural prin promovarea diversificării afacerilor fermierilor din zonele vulnerabile la sărăcie și la schimbări climatice, prin creșterea competitivității acestora să adopte tehnologii inteligente și inovații.
Obiectivele activității
Prin intervențiile sale în Moldova, IFAD își propune să îmbunătățească, să lărgească și să asigure, accesul micilor antreprenori din mediul rural la serviciile financiare, consultanță și asistență tehnică în afaceri, dar și instituțiilor financiare partenere, în special AEÎ, ajutând-le să beneficieze de oportunitățile care rezultă din procesul de transformare rurală (dezvoltarea infrastructurii economice, de afaceri, digitalizare, etc). UCIP IFAD va selecta o companie IT (în continuare Prestator) cu experiență în dezvoltarea aplicațiilor și paginilor web pentru implementarea activității de ”dezvoltare a paginii web a ANCAEÎ ”, care va contribui la atingerea următoarelor obiective specifice:
Versiunea nouă a site-ului are drept scop îmbunătățirea atât a aspectului grafic a platformei, cât și alinierea acesteia la cele mai noi tendințe în domeniul web. Astfel, se va pune accent pe utilizarea elementelor multimedia interactive (comunicare, video-uri, infografice), digital marketing, plug-in-urilor de comunicare și feedback de pe rețele de socializare, ceea ce va permite promovarea serviciilor și măsurarea audienței utilizatorilor. Site-ul web ar trebui să fie proiectat și dezvoltat folosind cele mai noi tehnologii din site-uri și portaluri.
Conceptul se va elabora conform structurii propuse în continuare.
Cerințe tehnice și de business:
Sistemul de Gestiune a Conținutului site-ului trebuie să ofere administratorilor un șir de facilități cum ar fi:
- trebuie să fie posibilă definirea (crearea / modificare / suprimarea / reorganizarea) categoriilor și subcategoriilor de structură.
- trebuie să fie posibilă configurarea regulilor de prezentare și administrare a opțiunilor meniului general de navigare.
Cerințe privind garanția și mentenanța
Compania de consultanță va oferi garanția și mentenanța pentru o perioadă de 12 luni. Garanția presupune înlăturarea gratuită a defecțiunilor de program (și de machetare) care nu au fost depistate la etapa testării, dar au apărut la etapa exploatării website-ului. Garanția nu presupune dezvoltarea website-ului sau introducerea conținutului, ci doar asigurarea că toate funcționalitățile descrise în acest ToR, precum și în altă documentație de proiect adițională, vor funcționa corect. Perioada de garanție va începe din data semnării Actului de dare în exploatare a paginii web. și va fi gestionată de ANCAEÎ.
Cerințele detaliate privind structura paginii web a ANCAEÎ (www.aei.md) sunt prezentate în Anexa 1. la Termenul de referință (TdR).
Pentru mai multe detalii specifice sarcinii și despre serviciile necesare, a se vedea termenii de referință (TdR).
UCIP IFAD („clientul”) invită companiile de consultanță eligibile („Prestatorul”) să își manifeste interesul în furnizarea serviciilor. Companiile interesate ar trebui să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile solicitate. Companiile interesate trebuie să completeze Scrisoarea de manifestare a interesului conform modelului publicat mai jos și să îl transmită la adresa de email procurement@ucipifad.md
Se atrage atenția Companiilor interesate asupra Politicii IFAD de combatere a spălării banilor și a finanțării terorismului și a Politicii revizuite a IFAD privind prevenirea fraudei și corupției, activitățile și operațiunile sale. Acesta din urmă stabilește prevederile IFAD privind practicile interzise. IFAD se străduiește, în continuare, să asigure un mediu de lucru sigur, fără hărțuire, inclusiv hărțuire sexuală și fără exploatare și abuz sexual (SEA), în activitățile și operațiunile sale, așa cum este detaliat în Politica sa IFAD de prevenire și răspuns la hărțuirea sexuală, exploatarea și abuzul sexual.
Prestatorul nu va avea niciun conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil. Un consultant cu un conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil va fi descalificat, cu excepția cazului în care Fondul a aprobat altfel în mod explicit. Prestatorul, inclusiv personalul respectiv și afiliații, sunt considerați a avea un conflict de interese dacă a) au o relație care îi oferă informații necuvenite sau nedezvăluite despre sau influențează asupra procesului de selecție și executării contractului, b) participă la mai multe mai mult de un EOI în cadrul acestei achiziții, c) au o relație de afaceri sau de familie cu un membru al consiliului de administrație al Prestatorului sau cu personalul acestuia, cu Fondul sau cu personalul acestuia, sau cu orice altă persoană care a fost, a fost sau ar putea fi în mod rezonabil direct sau implicat indirect în orice parte a (i) pregătirii acestui REOI, (ii) a procesului de selecție sau lista scurtă pentru această achiziție sau (iii) de executare a contractului. Prestatorul are obligația continuă de a dezvălui orice situație de conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil în timpul pregătirii EOI, a procesului de selecție sau a executării contractului. Nedezvăluirea în mod corespunzător a oricăreia dintre situațiile menționate poate duce la acțiuni adecvate, inclusiv descalificarea Prestatorului, rezilierea contractului și orice alte, după caz, conform Politicii IFAD privind prevenirea fraudei și corupției în proiectele și operațiunile sale.
Prestatorul (compania) va fi selectat în conformitate cu metoda de achiziție CQS stabilită în Manualul de Procurări al IFAD, care poate fi accesat prin intermediul site-ului web al IFAD la adresa www.ifad.org/project-procurement.
Locația și perioada de executare
Activitatea este planificată de a fi realizată în maximum 70 zile calendaristice din data semnării contractului, dar cel târziu până la 20.03.2024, în corespundere cu activitățile descrise în termenul de referință.
Pentru realizarea obiectivelor stabilite în cadrul Termenului de Referință, Prestatorul urmează să îndeplinească următoarele etape de implementare:
| Criterii de calificare | Punctaj maxim |
| 1. Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova cu experiență de min 5 ani în dezvoltarea și furnizarea de software și servicii de proiectare a aplicațiilor web și alte servicii similare
<5 ani experiență -1 punct; 5 ani experiență – 20 puncte; pentru fiecare an adițional – 5 puncte (până la maxim 30 puncte) | 30 |
| 2. Portofoliu de lucrări care ar dovedi excelență profesională în dezvoltarea și furnizarea de servicii similare ToR-ului implementate cu succes în ultimii 3 ani (2021-2023)
(valoarea contractelor implementate: <15 mii$ - 20 puncte; pentru fiecare 5 mii$ adițional – 5 puncte (până la maxim 40 puncte) | 40 |
| 3. Experiență companiei în prestarea serviciilor similare sarcinii în cadrul proiectelor cu finanțare internațională (IFAD, BM, UNDP, UN, BEI, EBRD[1] etc.) | 5 |
| 4. Echipa de experți cu experiență relevantă în dezvoltarea și proiectarea aplicațiilor web:
i. Manager de Proiect TIC (responsabil de planificarea, organizarea și monitorizarea activităților), cel puțin 5 ani experiență în administrare ii. Echipa de 3 experți: Software developer, System Analyst, Web designer. | 20
5 |
| Total | 100 |
Doar companiile care potrivit criteriilor de selectare din lista scurtă vor acumula min 70 puncte vor fi invitate să prezinte oferta tehnica și oferta financiară.
Orice solicitare de clarificare cu privire la această REOI trebuie transmisă prin e-mail la adresa procurement@ucipifad.md până la data de 14 noiembrie 2023, ora 17:00 (ora Moldovei). Clientul va oferi răspunsuri la toate solicitările de clarificări până la data de 15 noiembrie 2023, ora 17:00 (ora Moldovei).
Cererile de exprimare a interesului precum și certificatul de înregistrare a persoanei juridice trebuie să fie transmise în formă scrisă folosind formularele prevăzute în acest scop. EOI vor fi transmise prin email la adresa de mai jos până la data de 16 noiembrie 2023, ora 15:00 (ora Moldovei) cu mențiunea „Pentru Licitația 50/23 PRR”.
Attn: Alexandru Scurtu, Specialist Procurari
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, bir. 1303, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
[1] Se va prezenta lista proiectelor internaționale și hyperlink la produsul livrat[:en]Guvernul Republicii Moldova a recepționat finanțare de la Fondul Internațional pentru Dezvoltare Agricolă (IFAD) pentru finanțarea Proiectului de Reziliență Rurală (în continuare PRR) și intenționează să aplice o parte din mijloace pentru contractarea serviciilor de consultanță/asistență.
Utilizarea oricărei finanțări IFAD va fi supusă aprobării IFAD, în conformitate cu termenii și condițiile acordului de finanțare, precum și cu regulile, politicile și procedurile IFAD. IFAD și oficialii, agenții și angajații săi vor avea răspundere față de și împotriva tuturor proceselor, procedurilor, pretențiilor, cererilor, pierderilor și răspunderii de orice fel sau natură introduse de orice parte în legătură cu Proiectul de Reziliență Rurală.
Obiectivele Generale
Obiectivul general al Proiectului de Reziliență Rurală este îmbunătățirea bunăstării populației rurale a Moldovei și reducerea sărăciei. Obiectivul de dezvoltare este de a consolida rezistența la schimbările climatice și de a îmbunătăți oportunitățile economice pentru micii antreprenori din mediul rural prin promovarea diversificării afacerilor fermierilor din zonele vulnerabile la sărăcie și la schimbări climatice, prin creșterea competitivității acestora să adopte tehnologii inteligente și inovații.
Obiectivele activității
Prin intervențiile sale în Moldova, IFAD își propune să îmbunătățească, să lărgească și să asigure, accesul micilor antreprenori din mediul rural la serviciile financiare, consultanță și asistență tehnică în afaceri, dar și instituțiilor financiare partenere, în special AEÎ, ajutând-le să beneficieze de oportunitățile care rezultă din procesul de transformare rurală (dezvoltarea infrastructurii economice, de afaceri, digitalizare, etc). UCIP IFAD va selecta o companie IT (în continuare Prestator) cu experiență în dezvoltarea aplicațiilor și paginilor web pentru implementarea activității de ”dezvoltare a paginii web a ANCAEÎ ”, care va contribui la atingerea următoarelor obiective specifice:
Versiunea nouă a site-ului are drept scop îmbunătățirea atât a aspectului grafic a platformei, cât și alinierea acesteia la cele mai noi tendințe în domeniul web. Astfel, se va pune accent pe utilizarea elementelor multimedia interactive (comunicare, video-uri, infografice), digital marketing, plug-in-urilor de comunicare și feedback de pe rețele de socializare, ceea ce va permite promovarea serviciilor și măsurarea audienței utilizatorilor. Site-ul web ar trebui să fie proiectat și dezvoltat folosind cele mai noi tehnologii din site-uri și portaluri.
Conceptul se va elabora conform structurii propuse în continuare.
Cerințe tehnice și de business:
Sistemul de Gestiune a Conținutului site-ului trebuie să ofere administratorilor un șir de facilități cum ar fi:
- trebuie să fie posibilă definirea (crearea / modificare / suprimarea / reorganizarea) categoriilor și subcategoriilor de structură.
- trebuie să fie posibilă configurarea regulilor de prezentare și administrare a opțiunilor meniului general de navigare.
Cerințe privind garanția și mentenanța
Compania de consultanță va oferi garanția și mentenanța pentru o perioadă de 12 luni. Garanția presupune înlăturarea gratuită a defecțiunilor de program (și de machetare) care nu au fost depistate la etapa testării, dar au apărut la etapa exploatării website-ului. Garanția nu presupune dezvoltarea website-ului sau introducerea conținutului, ci doar asigurarea că toate funcționalitățile descrise în acest ToR, precum și în altă documentație de proiect adițională, vor funcționa corect. Perioada de garanție va începe din data semnării Actului de dare în exploatare a paginii web. și va fi gestionată de ANCAEÎ.
Cerințele detaliate privind structura paginii web a ANCAEÎ (www.aei.md) sunt prezentate în Anexa 1. la Termenul de referință (TdR).
Pentru mai multe detalii specifice sarcinii și despre serviciile necesare, a se vedea termenii de referință (TdR).
UCIP IFAD („clientul”) invită companiile de consultanță eligibile („Prestatorul”) să își manifeste interesul în furnizarea serviciilor. Companiile interesate ar trebui să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile solicitate. Companiile interesate trebuie să completeze Scrisoarea de manifestare a interesului conform modelului publicat mai jos și să îl transmită la adresa de email procurement@ucipifad.md
Se atrage atenția Companiilor interesate asupra Politicii IFAD de combatere a spălării banilor și a finanțării terorismului și a Politicii revizuite a IFAD privind prevenirea fraudei și corupției, activitățile și operațiunile sale. Acesta din urmă stabilește prevederile IFAD privind practicile interzise. IFAD se străduiește, în continuare, să asigure un mediu de lucru sigur, fără hărțuire, inclusiv hărțuire sexuală și fără exploatare și abuz sexual (SEA), în activitățile și operațiunile sale, așa cum este detaliat în Politica sa IFAD de prevenire și răspuns la hărțuirea sexuală, exploatarea și abuzul sexual.
Prestatorul nu va avea niciun conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil. Un consultant cu un conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil va fi descalificat, cu excepția cazului în care Fondul a aprobat altfel în mod explicit. Prestatorul, inclusiv personalul respectiv și afiliații, sunt considerați a avea un conflict de interese dacă a) au o relație care îi oferă informații necuvenite sau nedezvăluite despre sau influențează asupra procesului de selecție și executării contractului, b) participă la mai multe mai mult de un EOI în cadrul acestei achiziții, c) au o relație de afaceri sau de familie cu un membru al consiliului de administrație al Prestatorului sau cu personalul acestuia, cu Fondul sau cu personalul acestuia, sau cu orice altă persoană care a fost, a fost sau ar putea fi în mod rezonabil direct sau implicat indirect în orice parte a (i) pregătirii acestui REOI, (ii) a procesului de selecție sau lista scurtă pentru această achiziție sau (iii) de executare a contractului. Prestatorul are obligația continuă de a dezvălui orice situație de conflict de interese real, potențial sau perceput în mod rezonabil în timpul pregătirii EOI, a procesului de selecție sau a executării contractului. Nedezvăluirea în mod corespunzător a oricăreia dintre situațiile menționate poate duce la acțiuni adecvate, inclusiv descalificarea Prestatorului, rezilierea contractului și orice alte, după caz, conform Politicii IFAD privind prevenirea fraudei și corupției în proiectele și operațiunile sale.
Prestatorul (compania) va fi selectat în conformitate cu metoda de achiziție CQS stabilită în Manualul de Procurări al IFAD, care poate fi accesat prin intermediul site-ului web al IFAD la adresa www.ifad.org/project-procurement.
Locația și perioada de executare
Activitatea este planificată de a fi realizată în maximum 70 zile calendaristice din data semnării contractului, dar cel târziu până la 20.03.2024, în corespundere cu activitățile descrise în termenul de referință.
Pentru realizarea obiectivelor stabilite în cadrul Termenului de Referință, Prestatorul urmează să îndeplinească următoarele etape de implementare:
| Criterii de calificare | Punctaj maxim |
| 1. Persoană juridică înregistrată în Republica Moldova cu experiență de min 5 ani în dezvoltarea și furnizarea de software și servicii de proiectare a aplicațiilor web și alte servicii similare
<5 ani experiență -1 punct; 5 ani experiență – 20 puncte; pentru fiecare an adițional – 5 puncte (până la maxim 30 puncte) | 30 |
| 2. Portofoliu de lucrări care ar dovedi excelență profesională în dezvoltarea și furnizarea de servicii similare ToR-ului implementate cu succes în ultimii 3 ani (2021-2023)
(valoarea contractelor implementate: <15 mii$ - 20 puncte; pentru fiecare 5 mii$ adițional – 5 puncte (până la maxim 40 puncte) | 40 |
| 3. Experiență companiei în prestarea serviciilor similare sarcinii în cadrul proiectelor cu finanțare internațională (IFAD, BM, UNDP, UN, BEI, EBRD[1] etc.) | 5 |
| 4. Echipa de experți cu experiență relevantă în dezvoltarea și proiectarea aplicațiilor web:
i. Manager de Proiect TIC (responsabil de planificarea, organizarea și monitorizarea activităților), cel puțin 5 ani experiență în administrare ii. Echipa de 3 experți: Software developer, System Analyst, Web designer. | 20
5 |
| Total | 100 |
Doar companiile care potrivit criteriilor de selectare din lista scurtă vor acumula min 70 puncte vor fi invitate să prezinte oferta tehnica și oferta financiară.
Orice solicitare de clarificare cu privire la această REOI trebuie transmisă prin e-mail la adresa procurement@ucipifad.md până la data de 14 noiembrie 2023, ora 17:00 (ora Moldovei). Clientul va oferi răspunsuri la toate solicitările de clarificări până la data de 15 noiembrie 2023, ora 17:00 (ora Moldovei).
Cererile de exprimare a interesului precum și certificatul de înregistrare a persoanei juridice trebuie să fie transmise în formă scrisă folosind formularele prevăzute în acest scop. EOI vor fi transmise prin email la adresa de mai jos până la data de 16 noiembrie 2023, ora 15:00 (ora Moldovei) cu mențiunea „Pentru Licitația 50/23 PRR”.
Attn: Alexandru Scurtu, Specialist Procurari
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, bir. 1303, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
[1] Se va prezenta lista proiectelor internaționale și hyperlink la produsul livrat[:]
Fisiere atașate
ToR _IT dezvoltare pagina web 26.10.2023_final
.docx
LEOI-50_23_PRR Dezvoltarea Pagenii Web
.docx